stackars mej...

Har gjort illa mej i ryggen ordentligt i helgen! Så idag var det bara att ringa kiropraktikern. Fick tid på torsdag, så där hade jag tur. Nu gör det ONT! Både sjukgymnast och kiropraktiker har tidigare konstaterat att jag har två utbuktningar i ryggen som sitter i kota L3 och L5. Tydligen ligger diskarna och skaver mot varandra. För det mesta går det bra men de sämre dagarna kan jag inte sitta längre stunder eller gå i nedförsbackar utan att få ont. Så jag hoppas att hon fixar till ryggen på torsdag.

Åkte i alla fall iväg och tränade mot alla odds och det gick väl sisådär idag, men jag härdade ut. Tror dessutom inte att det blir bättre att vara en soffpotatis heller. Nåja, nu är det färdignällt! =)

Något som varit positivt med denna dag är i alla fall att den flytit på som bara den! =) Dessutom har E piggnat till och varit och tränat med mej =)


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0