trettondagsafton...


Mängden med julpynt har varit alldels lagom i år så jag är inte riktigt färdig med det än så vi får se huruvida jag städar undan julen under helgen eller inte...
 

Blev en minst sagt lugn inledning på det nya året så idag blev det minsann premiär på IKSU för min del då vi bara hade fyratimmarsdag denna afton. Simmade i dryga timmen non stop och avslutade med en härlig bastu. Detta måste verkligen få bli en vana för det känns hur skönt som helst i kroppen såhär i efterhand. Nu har en sen middag precis landat i magen efter en nap som drog ut lite på tiden tillsammans med min blivande ♥

Fyra härliga dagar av ledighet står nu framför dörren och imorgon väntar årets första skidtur om bara termometern kan sjunka lite, är några grader för kallt enligt min mening men nu blir det bara varmare och varmare och om inte alltför länge är det vår *lovely*


/Ulrika


Kommentarer
Postat av: Anna

Simma ska jag nog också göra! Förstå så härligt att t ex på en söndagmorgon åka iväg och simma i (förhoppningsvis) lugn och ro.. :D

2011-01-05 @ 23:38:37
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0