halsvirus och första dagen på resten av mitt liv...

Det började redan i förrgår, vet inte vad det är men både rösten och hörseln var nästintill borta idag. Så det var bara att stanna hemma idag. Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv varit sjuk då jag jobbat. Men någon gång ska väl vara den första. Så nu ligger jag här och matar igenom hårddisken på vår tvbox och kan knappt höra vad dom säger eftersom min hals gör så ont att det bedövar öronen. Ja, jag tycker synd om mej själv, men det får man ibland! Just nu rullar i alla fall  "Min bäste väns bröllop",jag har älskat Julia Roberts sen jag såg Pretty Woman första gången.

Idag började också ett vad som vi gjort på jobbet. Inget fika, godis, läsk eller glass på en månad. Men som tur är har jag ett stöd på jobbet och ett stöd här hemma så det här ska nog gå vägen, även om det finns dom som inte tror på mej!
Oddsen är lite emot mej nu när jag är hemma och med allt fika som blev över från kalaset men hittills har det gått bra.

Nu ska jag krypa ner under täcket igen!

/Björken



Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh! Ja vart bjuden på ett chokladkex vid 14.30 idag efter en hel dag med olika telefonjourer och besök!.. Tror du det tog emot att behöva tacka nej??!

2009-08-03 @ 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0