huvudbry...

Just nu och de senaste dagarna snurrar tankarna som aldrig förr. Det är ett evigt sorterande. Tur att man kan koppla bort allt när man väl kommit till jobbet (för det mesta i alla fall).

Har hunnit med en liten lunch under veckan med min mamma på Cafe Symphonie som har fantastiskt god mat =) Sällskapet var också trevligt.

Igår var jag och sambon iväg på en liten utflykt. Med älgjakten runt knuten är det en del att fixa, så det blev ett skjutprov på bana för R och en kort promenad för mej. Lördag och söndag är det arbetsdagar för R. Själv ska jag ta mej lite småtripper och se vad folk har hittat på sen sist. Morgondagen bjuder även på barndop, så idag var jag iväg och handlade en liten doppresent till fina Edvin. På söndag bär det av till IKEA, vad som hamnar i shoppingkassen återstår att se.

Men i övrigt har mitt liv varit ganska boring, är så trött hela tiden och jag förstår inte vart det kommer ifrån, var ju nästan piggare under min vecka som sjukling. Får nog ta och boosta mej själv med lite extra vitaminer.
Blev ingen träning under veckan heller, men nu måste jag sätta igång. Inhandlade äntligen dom där batterierna till vågen och det blev väl ett litet (!) kan man väl säga. Vad mycket ingen motion alls kan åstadkomma...


Men nu ska här packas så att vi kommer iväg någon gång.

Hoppas att ni får en trevlig helg!


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0