nu har kalaset dragit igång

I torsdags drog Lulekalaset igång. Jag och mina två kollegor började kvällen med att ta en liten After Work på Allstars här i Luleå.
Jag åt en Cajun Chicken Champion, kycklingen var dock torr så det var ju ingen höjdare men det goda sällskapet gjorde det värt det =)

Efter att ha suttit där ett tag traskade vi vidare mot Södra Hamn där vi hittade gamla Kittelfjällstältet, numera Valhall on tour som ska vara the place to be under kalasdagarna. Där blev det en till cider...och såhär glada var vi!

  

Klockan sju började Rix Fm Festival där Ramsells, Agnes, Basic Elements, Janet, Kim, Heat och Martin Stenmarck uppträdde.

Här kommer lite bilder...

   
    
   

Obsevera att Martin hade på sig en LuleåHockey tröja!!!

Mina vänner tyckte att Martins gigg var det bästa med Rix Fm Festival pga detta



Att ta sig upp från sängen igår gick inge vidare, men det gick till slut. Tur att jag jobbat ihop lite flex så att jag kunde ta mej hem lite tidigare. Men med min vanliga otur missade jag bussen med 5 minuter så jag fick mej en tur till Åhlens där jag hittade ett nytt fotoalbum. Ska bli kul att mysa ihop sig till hösten med en stor tekopp och alla bilder jag fotat när R ändå är och jagar.

Kvällen bjöd på lite Tomas Ledin, Thåström, öl och lite annat smått och gott.
Dessutom var en av mina vänner så modig att hon hoppade bungy jump, jag är mycket imponerad. Själv skulle jag aldrig våga ta steget igen. Vågar knappt att hoppa ner från en vanlig stol numer.
Bilderna från gårkvällen blev så dåliga så jag väljer att inte lägga upp något, vi får hoppas att det blir bättre bilder ikväll.

Idag fyller jag år. (TACK för alla gratulationer jag har fått) Har firat det med att baka till imorgon då jag ska ha ett litet kalas för min familj. Hade tänkt ha en liten tillställning under helgen men i och med att vi köpte helgpass till kalaset ville vi inte binda upp oss med något partaj ifall det var någon som inte skulle vilja gå ut. Fler tillfällen för en hemmafest kommer ju, jag är ju ung =)

Ikväll har vi tänkt oss in till stan för att börja med en liten födelsedagsmiddag, för att senare ta oss in på området.
Kalaset bjuder på bland annat Bob hund och Anna Ternheim.

Ha en trevlig kväll!

/Björken


Kommentarer
Postat av: cissi

men saaatan så trevli bild på ;)

2009-08-07 @ 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0