sköna dagar...

Avslutade fredagen med en härlig kräftskiva på jobbet och med några glas vin som en liten bonus. Sedan dess har jag och R varit lediga. For ut till stugan redan i lördags och där har vi varit fram till igårkväll. Så nu är vi hemma igen.

   
 
På söndagen tog jag och R oss ut i skogen för att träna Falcon inför höstens älgjakt. Köpte ju vandrarkängor för någon vecka sen eftersom jag planerat att följa ut i skogen under hösten men jag vet inte riktigt, vi var ute i fyra timmar och jag vart väl uttråkad efter två, men försökte hålla modet uppe så gott det gick. Trodde vi var färdiga när vi satte oss och grillade korv men nej nej det var ju bara början eftersom att Falcon hittade älg efteråt. Så det är nog bäst att R håller det intresset för sej själv! Synd för mej! =)

    
  

Då jag bara är ledig i veckan är det bäst att passa på att fixa lite av varje. Blir att färdigställa det sofftyg jag sytt. Får väl ta och visa en liten bild sen på slutresultatet. Dagen bjuder i alla fall på en ordentlig promenad då jag och R legat lågt med promenader ute på ön. Har dock hunnit kladda ner mina skor med blåbär i måndags när vi sicksackade oss genom skogen.

Nu är det bara fem dagar kvar på vadet som varit väldigt lyckat för min del, - 4,3 kg hittills, wohoo! =) Skulle så gärna vilja fortsätta så länge det går men det känns som att jag behöver lite inspiration för att lyckas. Har varit så himla sugen på godis de senaste dagarna...


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0