smärta och kärlek

Dagen började med att jag trodde att min trumhinna skulle sprängas. Tryckte sådär som det gör när man dyker i den djupa delen av simbassängen. Så det var bara att höra av sig till vårdcentralen som fixade mig en tid redan kvart i nio. Läkaren konstaterade som jag redan visste att jag hade ett virus men trodde dessutom att jag kunde ha en bakterie i öronen då jag har haft problem med dom ett längre tag. Så efter att viruset försvunnit ska jag om problemet med öronen fortfarande kvarstår boka ny tid.

Nu väntar jag på att R ska komma hem från jobbet, trots att jag sover mest känns det lite ensamt. Passade samtidigt på att skicka iväg honom och handla när han ändå åker förbi ICA Kvantum som vi brukar handla på. Tur att du finns kära du, men det är inte bara för handlingens skull =)

Skulle gärna sätta ut en liten bild på R men han står helst över så det får jag respektera. R och jag har varit tillsammans i drygt sex år nu och det känns helt fantastiskt. Det är helt fantastiskt att man känner sig nykär lite då och då =)


Måste bara tillägga att mitt vad går superbra. Eftersom att det gör så ont när jag tuggar och sväljer känner jag mej inte det minsta sugen på någonting. Dagen har varit väldigt sparsam i matväg: två solrosbröd med ost på och en nektarin. Ska försöka tvinga i mej lite middag senare, för äta bör man, annars dör man.
 

/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0