minnen från förr...

Idag har några timmar ägnats till att klistra in bilder från tre år tillbaka i hela två album. Tur att jag inte har varit alltför aktiv med fotograferandet. Jag har dock lyckas "supa bort" alla mina attiraljer för att kunna göra färdigt albumen. Pennor, fina papper, klistermärken etcetra är helt försvunna. Jag förstår inte, men men, jag får ta och skriva vid ett senare tillfälle.

   
Bilden innehåller både bilder från julafton 2008 och
bilder från min systers bröllop.



Under förra året åkte jag och min vän Louise på en
sista minuten till Alanya. Det var mycket trevligt må
jag säga.


Borde faktiskt fotografera mer, är så kul att titta och läsa om vid senare tillfällen.

/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0