årskrönika...

Året har i mångt och mycket handlat om förändring och förhoppningar om framtiden inte bara för mej och R utan också runt om i världen. Jag och R har verkligen haft ett superår och längtar verkligen tills vi kan börja vårt liv på riktigt. Av våra snart sju år tillsammans har vi båda spenderat större delen av vår tid i skolbänken. Just nu står hela världen på noll och från och med nu kan allt bara bli bättre...vi är redo att börja leva



Året började med att vi firade in det nya året med goda vänner här i Luleå. Ända fram till maj månad bestod mitt liv av träning, långa promenader med Falcon, skidåkning och massvis med kärlek till min älskade R. I maj började jag jobba åt Skatteverket på nytt och där spenderade jag åtta timmar om dagen förutom min lediga vecka i slutet av augusti och fram till sista november. Jag fortsatte med min träning men trappade ner den en aning tills jag helt la av med den efter mina besök hos kiropraktikern, de senaste dagarna har dock kännts bra så jag har höga förhoppningar =) Under hösten då R var på älgjakt spenderade jag många timmar med att måla om våra befintliga möbler. Vi har dessutom blivit flitigare på att hälsa på hos folk, men bättre kan vi =) Jag hann också med några arbetsintervjuer under min tid på Skatteverket men de jobb jag erbjöds var dock kortare än det jag redan hade. Den senaste månaden har bestått av ännu en intervju och massa jobbansökningar. Mitt examensbevis damp ner i brevlådan för någon vecka sedan...så nu har jag något riktigt bra att visa upp =)

Mitt liv i dagsläget präglas av massvis med kärlek och har varit prio nummer ett under det gångna året. Planerna för framtiden har börjat formas. Våra förhoppningar hamnar för sällan på bloggen men det är ett avsteg jag valt att göra. Hur våra liv ser ut i framtiden kan vi bara sia om, därför är det bättre om vi berättar om drömmarna när de väl slår in. Men våra förhoppningar inför 2010 är stora...och året kan väl knappast börja bättre än med vår resa till Thailand om drygt två veckor =)

Gott Nytt År mina vänner, och låt 2010 bli än bättre än 2009 =)


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0