den som lever får se...

Det blev en lång dag. Redan halv sex var jag uppe ur sängen för att ta mej ut på en liten promenad med min älskade vovve. Kvart över sju satt jag på bussen och redo för en full dag av presentation, gruppuppgifter, information och intervju. Min uppfattning om hur dagen gick är ganska delad. Jag gjorde verkligen superbra ifrån mej under vissa delar och gjorde väl mindre bra ifrån mej under andra delar. Men vilken nervositet. Har aldrig varit med om dess like. Från början var jag lugn men blev bara mer och mer nervös under min presentation, men jag tror att jag gjort ett väldigt gott intryck i alla fall =) Nu väntar jag på ett feedbacksamtal som jag antingen får ikväll eller imorgon. Om jag får jobbet får jag inte veta förrän nästa vecka om det är så att jag fått jobbet, annars får jag ett standardbrev där det står att rekryteringsprocessen är avslutad och att dom tillsatt tjänsten med annan sökande...och det vore ju tråkigt. Känner mej verkligen inställd på att få det här jobbet nu!

Så nu håller vi tummar och tår! =)


fjolårets amaryllis...

/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0