en god jul...

Nu har vi äntligen landat här hemma efter att ha packat upp flertalet med påsar och väskor. De senaste dagarna har bestått i frossande av både mat, efterrätter och julgodis. Så det känns verkligen som att mellandagarna kom lägligt =) Sedan i onsdags har vi sovit hos R´s föräldrar. Vi har förvisso inte haft det dåligt på något sätt men det är så himla skönt att vara hemma igen =)



Under julen har vi tagit det väldigt lungt och bara umgåtts med nära och kära och det är väl precis det julen handlar om!

Några julklappar har jag också fått, dom stämde väl inte riktigt överens med vad jag hade på min lilla lista men jag är ändå tacksam för allt jag fått =)

Så i väntan på det nya året är det bara att önska alla en god fortsättning på den lilla tid som är kvar av detta år...


/Björken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0