bra dagar...

Har sedan igår kommit igång med avslutandet av mina två sista kurser får att kunna ta ut en högre examen än den jag faktiskt har nu. Det har tagit några dagar för mej innan jag fick någon studiero men så länge som det är fläckfritt på diskbänken går det bra =)



Igår pillade jag med exjobbet. Måste säga att jag är supernöjd med ena halvan men när det kommer till andra halvan vill jag bara dra täcket över huvudet. Vet inte alls hur jag ska få ihop det hela. Idag knatade jag iväg med R till skolan efter lunch, måste säga att det är roligt att sitta på skolan dels för att man hamnar i en viss sinnesstämning samt att det är kul att sitta med R, man får se en helt annan sida av honom =)

Nu väntar middag. Sen åker R "hemåt" själv för att gå jaktprov imorgon *håller tummar och tår*. Då min rygg inte mår speciellt bra beslutade jag mej för att stanna hemma istället för att nöta på den i bilen. Tycker att den borde ha blivit bättre med tanke på att jag var till kiropraktikern idag men icket. Fick idag en liten övning som jag ska göra drygt tio minuter om dagen som innebär att jag ska ligga på golvet och stötta upp min ena höft för att det ska bli rätt belastning. Hoppas att det hjälper =) Hon meddelade dessutom att jag inte får promenera mer än 20-30 minuter åt gången. Jag som tyckte att det var så skönt nu när jag kommer mej ut på lite längre promenader än tidigare, men men jag får helt enkelt ta det om ryggen ska bli bra =)

Ligger nu i val och kval vad jag ska se på ikväll. På spåret är ju en riktig favorit så vi får se om jag inte hamnar där trots att det är semifinal i Idol.

Så mycket till fredagsmys med godis och allt annat gott som man kan tänka sej blir det inte här, men jag har redan släpat täcket till soffan så här blir det att "moja" sej tillsammans med lite julmust =)

Hoppas ni fått en bra start på helgen och att den fortsätter så =)


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0