fullspäckad dag...

Dagen har börjat med en riktigt skön promenad, det blir verkligen ljust ute när snön väl kommer, vi får bara hoppas att den stannar kvar. Idag är det cirka 7 minus ute, våra termometrar visar alltid olika så man vet inte riktigt vilken man ska lita på...


Dagens morgonpromenad var för ovanlighetens skull ljus...


Falcon skulle helst vilja vara ute hela dagen...


Och jag behöver verkligen både frisk luft, motion och färg på kinderna
så promenaderna kommer att bli både fler och längre från och med nu =)

Nu väntar både hushållssysslor (det ser rent ut sagt förjävligt ut i köket, ett stort diskberg väntar på mej) och startskottet för att bli färdig med mitt exjobb som har legat alltför länge nu (orken bara gick upp i rök i samband med att jag började jobba) så nu har jag verkligen mycket att stå i denna 1a december.


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0