huvudbry...

Känner att energin flödar idag och har redan fått gjort massor. Håller väldigt städat här hemma nu när man går hemma hela dagarna även om jag också får mej lite utflykter lite då och då =) Ikväll är det julfest på jobbet *kul*. Få se om det blir att slå klackarna i taket denna gång?

Har under en period kännt att jag har lite problem med mina öron, vet inte alls vad det är men tinitusen (eller hur det nu stavas) kommer allt oftare och att vara i stora folksamlingar kan vara väldigt jobbigt och ansträngande. Blir det för jobbigt slår det bara av och då slutar det med att jag får låtsas vara med i samtalen och sitta där och nicka och le fast jag inte hör vad någon säger...men jag hoppas på det bästa ikväll =)

Har precis varit på en sen promenad med Falcon och lyssnar nu på mina senaste inköpta julskivor...



Nu ligger temperaturen kring 13 minus vilket är rena värmen i jämförelse med vad det var tidigare i veckan...känns skönt att ta sej ut, utan att frysa trots alla lager med kläder. Provade mej på en lite längre promenad i morse, men denna himla ischias...att det aldrig försvinner. Men det är betydligt bättre, men om jag ska vara ärlig så har mina kiropraktikerbesök bara ställt till det än mer. Tidigare kunde jag träna och promenera utan problem, min vardag just nu skulle vara så mycket bättre om jag bara skulle klara av att röra på mej mer...

Oroar mej lite för hur det ska gå i Thailand, är ju mindre än en månad kvar nu, vilket är helt fantastiskt =) Har i alla fall läst om ett tempel som finns över 3 000 trappsteg upp i Krabi och som jag så gärna skulle vilja se men i dagsläget är jag inte speciellt säker på om jag skulle ta mej upp hela vägen, men jag hoppas verkligen...

Men nu måste jag rycka upp mej, ska ju få mumsa i mej julmat om jag inte missminner mej helt och hållet =)
Bättre tider är på väg =)


/Björken

Kommentarer
Postat av: vevve

Enligt läkarna jag har jobbat med så är det bara bra att röra på sig när man har ischias.

Ha det bra på festen

Kram

2009-12-18 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0