julstämningen är på G...

Under förra veckan fick jag till slut upp mina egentillverkade bokstäver. Nu är det bara granen som väntar på att få komma upp. Jag tror att det får bli till Lucia. Men julstämningen har redan börja infinna sej hemma hos oss. Jag känner mej verkligen lycklig just nu, vilket jag förvisso har känt mej väldigt länge nu =) Och det är väl det julen handlar om? Kärlek, lycka och gemenskap!


idag blir det nog till att måla tv-bänken vit...


Nu ska jag packa mej iväg till skolan, gick riktigt bra igår så nu ska jag bara lägga i en högre växel så klarar jag nog den där tentan den 17 december =) Vi börjar med en liten fika på STUK...


/Björken

Kommentarer
Postat av: Veronica Sandebrg

Vilka fina bokstäver. Har du varit å handlat biobiljetterna?

2009-12-08 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0