massor av energi...

03.17 inatt klampade R in genom dörren här hemma och kom genast för att ge mej en puss på kinden. Vad jag har saknat dej kära du! Ligger i nuet under filten i soffan och väntar på att det ska bli riktigt ljust ute så att jag får dom där viktiga solstrålarna på mej, men än är det lite för mörkt ute.

Idag ska jag åka in till stan en sväng för att lämna lite papper och så, sen bär det av till skolan. Kände mej som hemma igår när jag strosade omkring på universitetet. Allt känns så annorlunda nu i jämförelse med förra året. Till skillnad från förra året har jag energi och motivationen att ta tag i saker!

Bäst att äta upp min youghurt nu så jag har energi till morgonpromenaden...
Hoppas att ni får en bra dag!


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0