önskelista...

När man är lika ung som jag får man "förvänta" sej julklappar =) Så för att förenkla lite tänkte jag att jag lägger upp en liten lista till mina nära och kära av sånt jag kan tänka mej om jag själv får bestämma...

#1


kokbok för 199 kr på bokus.com


#2


överkast för 499 kr på hemtex.se (satsar ju på vitt i hela
lägenheten nu...)


#3

presentkort (på exempelvis stadium eller hemtex) eller lite extrapengar till Thailandsresan =)


...i övrigt önskar jag mej bara god mat och gott sällskap =) Nu är det bara och vänta och se om tomten tycker att jag varit snäll i år =)

/Björken


PS.

Jag och R åkte in till stan i torsdag för lite ärenden och passade samtidigt att gå in på bland annat stadium. Jag som trodde att jag inte "behövde" något mer än vad jag listade upp på min önskalista, ack så fel man kan ha =)

#4                                                           #5
 
 Craftundertröja på Stadium, 299 kr.                                Craftunderbyxa på Stadium, 299 kr.
Craftunderställströja                                   Craftunderställsbyxa 
från Stadium, 299 kr.                                   från Stadium, 299 kr.


#6                                                            #7

Fleecetröja från Stadium, 199 kr.                                Piletröja på Stadium, 499 kr.
Fleedetröja från                                         Pilehoodtröja från
Stadium, 199 kr.                                         Stadium, 499 kr.

#8                                                             #9

 Vantar från Stadium, 249 kr.                                Skidställ på Intersport, 1800 kr.
Vantar från Stadium,                                   Skidställ från Intersport,
249 kr.                                                      1 800 kr.


...nu ska jag väl inte komma på någe mer?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0