pepparkakshus...

Idag fullkomligt sprudlar min energi. Har fått gjort så himla mycket idag. Trodde inte dagen kunde bli bättre än vad den var när jag fick samtal från en rekryterare som ville ha mej på intervju/seminarie den 15 december. Det är förvisso sju andra som också fått denna inbjudan men jag hoppas verkligen att allt ska gå vägen trots att det verkar vara deltester som man ska genomgå...Men någon gång ska det väl vara min tur att glänsa!?

Nu väntar någon timme till med statistikböckerna och sen blir det mera julbak. Lussebullarna som jag gjorde för någon vecka sedan har redan tagit slut. Har dessutom köpt så vi ska sätta ihop ett litet pepparkakshus =) Blev så himla sugen att göra ett efter att ha sett "Pernillas jul" igår.

Det finns verkligen fantastiska skapelser att hitta på internet...

 



/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0