färdigt för Thailand i januari 2010

Bokade förresten min och R:s Thailandsresa för någon vecka sen, så nu är det klart. Den 16 januari lyfter planet från Luleå till Stockholm för att sedan fortsätta till Phuket den 17 januari för två veckors njutning.

Nu ska vi bara planera vad vi vill göra (har redan börjat fundera lite).

- Lapa sol 
- Ta en drink eller två såklart
- Öluffa
- Djungeltrekking
- Tripp till Kambodja
- Tripp till Malaysia
- Ta dykarcertifikat
- Elefantridning
- Se thaiboxning
- Sharksafari
m.m.

Sist jag planerade resa fick jag dock ge upp hälften av de aktiviteter jag ville hitta på, men nu ska vi ändå sysselsätta oss i två veckor. Har lite svårt för att ligga still =)

/Björken

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, jag gissar att de tillhört min moster, själv var man ju knappt född då de där var heta;) Allt bra med dig annars?

2009-07-24 @ 22:50:33
URL: http://lottakenttamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0