till hösten blir allt vitt...

Idag blev det en liten shoppingtripp under lunchen. Det blev dels tyg till vår sänggavel som de senaste åren varit klädd i svart skinn, men också tyg till en ny stor tavla som jag ska ha i hallen. Det blev dock inte bara saker till hemmet utan också något för mej, en klänning för 199 kr och en kofta för 149 kr =)

Känner mej lite nöjdare efter att jag bytt tyg på sänggaveln men färgen i sovrummet är fortfarande katastrofalt ful. Det är antagligen den enda färgen som skär sig med alla andra färger förutom vitt. Men eftersom att vi aldrig tar itu med tapetseringen får jag göra det bästa av situationen fram till dess. Därför har jag nu bestämt mej för att måla alla våra möbler vita. Det kommer bli fantastic!!!



Nu ska jag ta mej en cykeltur till ICA för att hämta ut mitt bortglömda paket =)
Blir kanske någon godsak också för husfridens skull.

/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0