då var det gjort...

Efter tre kvart i kö ute och en kvart i kö inne fick jag till slut mitt vaccin idag. Och som vanligt var det ingen big deal. Nu däremot värker det i hela kroppen, känner mej halvfebrig men har inte ont i armen över huvud taget. Tänk att alla reagerar så olika.


Bild: Google


Har redan placerat mej i sängen med tv-dosan, mobilen och datorn på en armlängds avstånd. R har som vanligt åkt iväg för att jaga. Nu är det minsann bara två helger till kvar tills det är över för dethär året.

Har redan planerat helgerna framöver. Denna helg å andra sidan kommer spenderas i sängen/soffan till stor del. Var ju till kiropraktikern igår och som jag trodde har det lossnat en hel del men det ömmar som tusan. Försöker dessutom ta hennes råd på allvar att vila och inte anstränga ryggen på minstaste sätt.

Men nu var det färdignällt för denna gång =) Efter min lilla spruta traskade jag raka spåret till Åhlens där jag spanat in två glittriga ballerinor att hänga i granen sen en tid tillbaka. Idag blev det köp av dessa samt ett litet frågespel och glöggmuggar med skål till. Har inte hunnit fota dom än men det kommer...Nu väntar Idol, ska bli spännande med duetter =)


/Björken


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0