liten uppdate...

Blev en kasslergratäng med annanas och viktlök till middag. Delikat är allt jag kan säga. R tyckte inte om det sist men idag tilltalade det hans smaklökar också. Även gamla hundar kan lära sig sitta =)

Dagarna flyter fortfarande på som bara den numer, speciellt på morgonsidan och sedan på eftermiddagen då vi blir färre och färre. Jag märker verkligen hur effektiv jag är när det bara är jag och två av mina kollegor kvar i vårt landskap på eftermiddagarna.

Nåja, nog om mitt flyt =) Nu ska jag och Falcon ta oss en promenad i mörkret. Blev ju ingen träning idag då min rygg är alltför ond. Förhoppningsvis lyckas kiropraktikern trolla lite imorgon så att jag kan rör mej normalt igen. Till helgen hade jag tänkt köpa mej några amaryllislökar och tjuvstarta julen lite =)



Ha en trevlig kväll!


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0