tjuvstart från TV4:s sida...

Ligger i skrivandets stund och tittar på Lejlas jul. Det känns som att julen tjuvstartat nu. Om två veckor (den 25 november för att vara exakt) börjar Pernillas jul på TV4-plus. Det nästan spritter i kroppen på mej =) Blir så himla lycklig av en sån liten grej, tänka sej =)


Bild: Google

Dagen har väl inte gått riktigt som jag tänkt mej men det kan inte hjälpas. Har haft ganska kraftiga biverkningar av sprutan jag tog igår. Så jag har faktiskt inte orkat allt jag velat göra, men en del saker har jag kunnat bocka av från listan, så det är jag glad för =)

Kvällen blir nog lika tidig som igår, men vad gör det. Har ju ingen att anpassa mej efter =) Bättre att hinna bli ordentligt frisk tills på måndag. Tur att jag tog den igår. Tack för alla samtal som jag fått idag förresten goda vänner =)


/Björken

Kommentarer
Postat av: annika

jag längtar också till julen =)

2009-11-14 @ 19:51:25
Postat av: Anna

ha ha sötis! det spritter i mig oxå när ja står bland mina 8 pallar julsaker!

2009-11-14 @ 23:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0