det rullar på...

Nu har det gått någon dag sen jag senast skrev något. Men faktum är att det inte händer så mycket. Har förvisso varit på återbesök till kiropraktikern idag och det känns bättre för varje gång jag går dit. Idag smörjde hon in hela ryggen med linement. Höll på brinna upp där ett tag kändes det som =)

På jobbfronten är det deadline klockan 1800 på fredag. Då ska allt vara klart för taxeringen 2009. Och just nu känns det mycket bra, tror att jag hinner göra allt och dessutom med några timmar till godo =) Efter fredag har jag sex arbetsdagar kvar. Kommer kännas väldigt konstigt att bli utan jobb, men jag kanske har en grej på gång =)

Ikväll har jag och R monterat ihop skrivbordet som jag slipat upp och målat vitt under senaste veckorna. Tyvärr hade jag missat måla fötterna så just nu står bordet upp och ned här i vardagsrummet. Så imorgon får jag ge mej i kast med det projektet =)

Men nu väntar kudden, blir ju så jobbigt att stiga upp om man är vaken alltför länge...Bättre blir det inte heller av att det är mörkt i princip hela dagen när det är mulet väder. Snön som jag dessutom trodde skulle stanna kvar har smält bort så nu är det extra mörkt ute.




/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0