energin på väg upp...

Energin är som alltid en berg -och dalbana. Har kännt mej lite piggare från och med mitten på förra veckan och det verkar fortfarande hålla i sej *håller tummarna att det fortsätter så* 

Från det att jag slår upp ögonen vid kvart över fem/halv sex tills ungefär nio på kvällen går jag an. Det är väl inte så konstigt att man blir trött? Att alltid ge över 100 procent på jobbet och sedan fortsätta här hemma tar på krafterna. Som tur är jobbar jag inte förgäves eftersom min arbetsgivare ser produktionen från person till person. Man får inga jobb "bara" på grund av ens sociala kompetens! =)

Jag har som sagt kännt mej lite piggare de senaste dagarna. Träningen gör mej förvisso inte trött i huvudet men däremot i kroppen, men jag tror att den börjar ge resultat =D

Andra känner sej däremot lite småslitna =)



Hade tänkt mej till gymmet idag för lite träning av rygg, mage och ben. Istället blev det middag tillsammans med R, handling och en till strykning med färg på möblerna jag håller på att måla. Har kanske lite väl många projekt på gång just nu =)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0