själv och med färgburken i högsta hugg...

R och Falcon har åkt till R:s föräldrar så nu är jag alldeles själv...
Från det att de åkte iväg har jag hunnit måla i någon timme, men jag blir så less. På burken står det att torktiden är 24 h men i verkligheten är det inte ordentligt torrt på minst tre dygn. Turligt nog är det bara ett varv kvar att måla på skrivbordet nu, sedan är det klart. Har precis lyft in sängbordet in i sovrummet. Nu saknas bara en snygg lampa att ställa där på.

Nu väntar ett skummande bad då det är alldeles för mycket skit på TV ikväll. Sen ska jag lägga mej i sängen med lite kvällslektyr som inhandlades på väg hem från jobbet...




Ha en trevlig kväll!



/Björken


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

SV: Jag minns inte riktigt torktiden när jag målade, men tror att man skulle vänta i 6 timmar mellan målningarna och sedan något dygn innan det var starkt nog, jag behövde i alla fall INTE vänta i tre dyng den minns jag.



Kul att du målar, visst är det kul med förändringen som kikar fram allt eftersom man målar =)



Trevlig helg!

2009-11-06 @ 09:59:59
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0