första träningspasset...

Min träningspremiär såhär efter både krasslighet och två besök hos kiropraktikern gick väl inte riktigt som jag ville. Var det inte ryggen som gjorde ont så var det istället en del hostande. Men nu har jag i alla fall varit på mitt första pass, sämre kan det väl knappast bli =)

Imorgon väntar en långpromenad och lite träning på gymmet för att få upp lite styrka i ryggen. Nu ska här köras så att det ryker =)

Nu ligger jag i alla fall nyduschad och tar igen mej lite för att orka ut en sväng senare. Blir nog en tur till ICA för att köpa lite ingredienser till både de ena och tredje =) Det kommer nog bli smarrigt värre =)

Men först lunch...som idag är en fantastisk misosoppa...


Bild: Google


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0