lyckad dag...

Idag har det varit en bra dag. Gårdagens irration har övergått till glädje och tillfredställelse av att jag blev klar innan deadline och dessutom med flera timmar till godo som jag gissade på. Förutom glädjen på jobbet blev jag förvånad när jag fick meddelande om att jag gått vidare i två rekryteringsprocesser. Ett jobb är på Arbetsförmedlingen här i Luleå och det andra är på Skatteverket i Västerås. Hoppas min tur håller i sej hela vägen bara =)

Det här var minsann en bra start på helgen =)
 


Bild: Google


/Björken

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul, hoppas det går vägen för dej! =)

2009-11-20 @ 16:47:52
Postat av: Fru Evelina

håller tummarna för att turen håller i sig =)



kram!

2009-11-20 @ 18:25:39
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0