R, han är bra!

Den här veckan har verkligen gått supersnabbt! Tänk om livet vore såhär lätt hela tiden!? =) Allt känns så bra nu, jobb, träning och jag och R...
Skulle det gå skulle jag vilja vara med R dygnet runt, jag är verkligen kär. Tänk att man bara blir kärare trots att vi varit tillsammans i sex och ett halvt år =) Det känns så rätt!


Bild: Google

Har i flera månader tänkt köpa bokstäver men varken "sett eller hört" vart de finns att köpa. Inte heller slog det mej att jag hade kunnat såga till lite bokstäver när vi var hos svärfar. Men det får bli någon annan helg om jag inte hittar mej några snart =)

Har precis placerat mej i soffan i väntan på Greys, efter att ha varit i väg och träna BodyStep, lagat mat, plockat undan och lite annat. Man hinner inte så mycket på en dag egentligen...Medan jag var och tränade var R och köpte godsaker till Greys. På hemvägen fick jag lite ångest då han sagt att han skulle ta en sväng till affären innan jag åkte iväg och tränade. Men min R kan man lita på. Klart att han fixar något så att träningen inte blir förgäves. När jag väl kom in genom dörren kände jag en doft av apelsin och tänkte direkt fruktsallad. Älskade du! =)

Nu ska jag njuta av en kväll tillsammans med R, ha en fantastisk kväll ni med!


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0