skitnöjd är vad jag är...

Är precis hemkommen från ett besök hos kiropraktikern. Känner mej lite öm efter alla låsningar som lossnat. Skillnaden mellan denna gång och besök hos en annan kiropraktiker är att det faktiskt var värt dom där 450 kronorna. Det är sällan jag känner att det är värt pengarna för vissa saker som vi gör men nu minsann.

Blev en kort dag på jobbet med andra ord, men nu är det bara vila vila vila som gäller. Så det blir varken träning eller några längre promenader på någon dag. Men hon var positiv till att det skulle bli bra i ryggen. Man kan som sagt inte stärka ryggen förrän allt "ligger rätt". Ska tillbaka på tisdag till veckan och se om jag behöver ytterligare behandling så än ska jag inte ropa hej, men just nu så är jag SKITNÖJD även om det ömmar=)


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0