transformation...

Har under den senaste veckan pysslat med ett litet projekt här hemma. Skrev ju tidigare om att jag ville ha nya stolar till köket och nu är det fixat. Jag är faktiskt rätt nöjd med tanke på att jag improviserat rätt friskt...

 
Före


Efter


Så nu har vi ny/gamla stolar i köket =) Men vilket lyft det blev...för en liten penning såhär i spartider som det är för mej och R. Har bara fyra veckor kvar att jobba nu. R pluggar för fullt men får inte fullt studielån på grund av att han tjänat för mycket i sommar, så vi kände att det inte riktigt var läge att köpa nytt. 799 kr per stol för de stolar jag ville ha, för oss kostnade det cirka 500 kr totalt. Men jag känner mej väldigt tillfreds nu. Bara lite detaljer inne i köket kvar att fixa nu =)

Ni som undrar hur det går med målningen av möblerna så kan jag meddela att jag i helgen har fixa vårt skrivbord som står i sovrummet. Vi åkte ju till svärföräldrarna i fredags kväll. Där har jag haft ett helt snickeri till mitt förfogande =) Hann tyvärr bara stryka på ett varv med lack, men det ska nog bli bra det här med =)

Nu bär det dock iväg till jobbet, har redan missat två, så jag hoppas att det inte blir fler =) Ha en bra dag!


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0