välkommen helg...

Arbetsveckorna bara flyger förbi, tyvärr gör ju helgen det också. Därför ska man ta vara på den tid man är ledig. Hela veckan har jag haft mina projekt här hemma som jag försöker färdigställa. Men nu är det inte många penseldrag kvar =) Projekten kommer dock få vänta med att färdigställas tills nästa vecka för i helgen ska jag ha en egenhelg. Har ju varit sjuk ett tag nu så imorgon ligger träning på schemat och utevistelse för att få lite färg på kinderna.

Just nu lyssnar jag på ljuva toner från kvällens idol samtidigt som jag ligger och läser mina favoritbloggar=) När jag senast var på Ittala Outlet fick dessa fina följa med hem med mej. Nu lyser dom upp vardagsrummet och en doft av jul sprider sej i lägenheten. Nu är det inte länge kvar tills det är första advent. Kan hända att jag börjar småpiffa lite i helgen =)



Hoppas att ni andra får en toppenhelg! Det ska jag försöka ha i alla fall! =)


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0