bilaffärer...

Vet inte om jag sa det men vi sålde vår bil för drygt en månad sedan. Sen dess har vi kört ett vrålåk som vi fått låna av min snälle svärfar =) R har letat med ljus och lykta för att hitta en ny bil men tydligen finns det inte någon som duger här uppe.

Var förbi till en bilaffär och provkörde en Volvo V70 men R verkar mer intresserad av XC70.


Bild: Google

Eftersom att R inte kommer jaga i helgen på grund av att han måste pyssla med sitt exjobb måste vi lämna tillbaka vårt vrålåk ikväll så att svärfar kan åka och jaga. Därför blir det ett impulsköp ikväll av en liten skitbil tills vi fått tag i en bil som duger =) Min kväll kommer med andra ord att bli lång!

Hoppas på att vi kan svänga förbi och köpa lite godis så jag orkar sitta bakom ratten =) Hoppas att ni andra får en lugn och skön fredagskväll även om inte jag får det! =)


/Björken


Kommentarer
Postat av: anna

Tell me all about it!! Jag vet ALLT om bil köp, vi har ju haft några stycken om du förstår vad jag menar........

2009-10-02 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0