bra start på veckan...

Vaknade fantastiskt pigg på morgon så det blev en långprommis med min mysvovve trots att det droppade från himlen. Nu sitter jag lite småsliten och mätt efter ett Bodysteppass och en delikat gryta till middag.

I veckan är det tänkt att jag och E ska trappa upp träningen lite, så på torsdag kör vi ett Bodypumppass om min rygg håller annars blir det Aerobic som E så gärna vill testa. Men det ska nog gå bra.

Idag fick jag spännande utredningar tilldelade till mej, så en intressant vecka vilar framför mina fötter. Det känns som att jag äntligen hamnat i ett bra flyt. Har ju bytt lite av arbetsuppgift sedan cirka två veckor tillbaka då jag hade kunskap inom området som andra saknade. Tror att det att man känner sej behövd har varit medicinen mot min dåliga motivation =D 

Nu väntar en lugn kväll med min älskade R =) Hoppas att er vecka har startat lika bra som min! Bjuder er på en liten bild där jag och R ska vila ut oss i januari...



Bild: Google


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0