mycket fix och trix...

Gårdagen spenderades tillsammans med nära och kära då vi firade min morbror som fyllde 50 år. Själv har man 26 år kvar tills dess. Jag har med andra ord HELA livet framför mej =)

Det blev inte så sent men jag var helt slut när jag klev in genom dörren här hemma. Men oavsett hur länge jag är vaken så vaknar jag alltid alldeles för tidigt. Men det har sina fördelar...

Nu har jag precis städat hela lägenheten, tvättat två maskiner, kommenterat färdigt i mina fotoalbum som jag inte gjorde då jag klistrade in korten för några veckor sedan och sytt stolsöverdrag till en av våra köksstolar som prov. Det blev faktiskt riktigt bra, men när jag skulle fortsätta ser jag till mitt förtret att damen på tygaffären har gett mej för lite tyg fast jag betalat för den längden jag skulle ha. Vad gör jag nu? Ska försöka hinna förbi butiken imorgon och fråga hur man gör, om jag får det tyg jag har rätt till?

Har precis tänt ett ljus jag inhandlade på Lagerhaus i fredags, så nu sprider sig en doft av kanel i lägenheten. Jag har tjuvstartat juletid lite. Men nu ska jag fortsätta med titta igenom mina favoritserier som jag missat under veckan som gått och kolla in i mina favoritbloggar.

Hoppas helgen varit bra!


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0