höst...

Gårdagen började med en långpromenad tillsammans med min kollega E. Temperaturen har sjunkit en del sedan förra veckan. Det har varit minusgrader ute nästan varje dag förra veckan när jag stigit upp och det var det även igår. Så det var bara börja med lager på lager metoden. Men jag kände mej som en michellingubbe där jag gick, men det är väl antagligen att man är ovan att bylsa på sig alla kläder. Var dessutom länge sedan jag tagit en långpromenad så benen var trötta när jag väl klev in genom dörren här hemma.

 
Med minusgrader ute ligger ängarna fulla i frost...nu är det inte länge kvar tills den
första snön kommer att falla

 
Vattendragen hade till och med fått en hinna med is under natten...



Idag blir en liknande sväng då jag har sällskap av mysvovven igen, har ju inte blivit några promenader över huvud taget de senaste helgerna eftersom att jag inte har haft något som har dragit mej ut. Vädret idag är lite tråkigare men det ska nog gå bra ändå.

Gårdagskvällen spenderades i soffan med filmer och R *höstmys*. Det är så himla mysigt när han är hemma och jag känner mej så trygg. Jag är så tacksam att jag har en underbar familj! 


/Björken

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Vilka vackra bilder! Ha en toppentorsdag :)

2009-10-08 @ 15:02:03
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0