en besvikelse...

Vissa dagar känns det som att man inte producerar något över huvud taget på jobbet, men det finns inte så mycket att göra åt saken då man sitter med tunga utredningar. En timme innan det var dags att gå hem ringde R och frågade om han skulle komma och hämta mej, och givetvis ville jag det =)

Fick honom att stanna till på ICA så jag skulle kunna hämta ut mitt paket från H&M. Beställde en parkas, ett par stövletter, ett nattlinne samt en tröja för någon vecka sedan, som jag har längtat. Då det börjar bli lite för kallt ute med min kavaj men då det är alldeles för varmt med både ullkappa och tjock parkas tyckte jag att jag behövde ett mellanting.



Bild: H&M


Till min besvikelse var jackan alldeles för stor. R tyckte att jag såg ut som Mumin! =) Av allt han kunde ha sagt så valde han att jämföra mej med Mumin =) Så nu är det bara att leta sej något annat...eller kanske ta sej till H&M i alla fall och se om någon storlek mindre gör någon skillnad =) Jackan kanske har hunnit komma in nu...

Nåja, nu ska ja mysa med min finvovve =)



/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0