ett ljus i mörkret...

Igår tog vi oss ut till ett av handelsområderna här för att köpa mat till Falcon. Fodret kostar nästan 700 kr per säck, men det är det värt. Vi har alltid valt ett högaktivt foder till Falcon eftersom att han får vara igång så mycket. Vi passade dessutom på att köpa lite grisöron också, som han brukar få lite då och då, våran mysvovve.

Fick mej en tur in på Jysk också där jag hittade mej ett par lytktor att hänga ute på vår uteplats...billigt och bra var det också =)









Den mindre storleken av gravljus fick plats i lyktorna så att dom brinner några dygn...

Ligger nu och väntar på att R ska bestämma sej ifall vi ska ner till huvudstaden eller inte. Ju längre veckan ha gått desto tveksammare har jag blivit till om det blir någon tripp, men förhoppningarna har jag fortfarande kvar =)

Vi ska ju inte köpa något som inte R tror på, då är det bättre att vänta ett tag till...

Nu är det bara fortsätta vänta...


/Björken

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej björken ;P (kul namn) =)



haha jag brukar digga julmusik i bilen året om så vi kan vara knasiga tillsammans!! :D



God jul o god kväll!!!



:P

2009-10-11 @ 17:03:53
URL: http://LITENDELAVMIG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0