happy halloween...

Igår packade vi väskorna och tog oss till svärföräldrarna. Dagen har spenderats i svärfars snickeri med slipmaskinen i högsta hugg. Nu väntar bastu med R. Jag längtar verkligen tills jag och R har vårat eget där vi kan basta varjekväll om vi så vill.

Kvällen kommer att ta sin början förbi de gravar där min farmor och farfar, morfar och där min pappa ligger. I veckan var det 19 år sedan min pappa dog, och även om jag inte var så gammal när han gick bort så tänker jag på honom varje dag. 


Bild: Google

Kvällen fortsätter sedan hos goda vänner där vi ska spendera kvällen med god mat och gott vin. Önskar därmed alla en happy halloween!


/Björken 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0