mot helgen...

Nu är räkningarna åter igen betalda, det är dock synd att dom aldrig tar slut, utan dom bara fortsättar att komma om och om igen. Klickade hem tre prenumerationer under oktober månad och nu var det dags att betala för dom...men gud så mycke trevlig höstläsning jag kommer att ha =) Behöver bara skaffa mej en tidningskorg där jag kan förvara mina favoritnummer i =)


Bild: Google


Att måla denna i vitt vore väl inte helt fel?

Imorgon har vi bara fyra timmars arbetsdag så det ska bli skönt att komma hem tidigt för en gångs skull, har dock hur mycket som helst att göra innan vi beger oss hemåt till mina svärföräldrar där vi ska sova under helgen.
Lördag kväll bjuder på partaj igen. Det börjar bli en dålig vana, men det ska bli så trevligt att umgås med vänner man så sällan ser, så jag ser verkligen framemot det.

Nu väntar en stor kopp te och lite läsning...

Ha en trevlig kväll!

/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0