ett ljus i tunneln...

Då var det helg igen...veckan har varit tung. Det känns som att jag inte hinner med något. Dagarna börjar med promend, fortsätter med dusch och det vanliga morgongörat för att sedan fortsätta med buss till jobbet och sedan jobba fram till halv fyra-fyra. Hem igen, träna, duscha, göra middag, ett eller två tv program och sen kudden.

Känns rätt skönt de dagar jag inte tränar så jag hinner slappna av ordentligt. Gårdagen spenderades i soffan tillsammans med R och film...knappt så att man hinner ses under veckorna. Det är så skönt med helg!!!

Idag har jag varit på den vanliga morgonpromenaden, det är så skönt att promenera i ljuset för en gångs skull, helt svart och någonstans mellan + 3 och - 8 grader när jag vaknar på morgonen nu...
Fick fotat några fina bilder på Falcon under förra veckan när det precis börjat ljusna ute, här är ett litet smakprov

 
 

På tal om mörker ska vi ställa tillbaka klockan nästa helg, då blir det lite ljusare =)


Nu sitter jag med datorn i knät och försöker fundera på vad vi ska äta till lunch. Var och tränade i morse med E så nu börjar jag bli lite hungrig =)

Ha en trevlig helg!


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0