tankspridd...

Nu börjar min projektanställning på "verket" lida mot sitt slut. Den sista november blir jag åter arbetslös eller student på nytt. Men har jag tur hinner jag få ett arbete tills dess. Jag får i alla fall ångest av denna ovisshet...

Just nu tar jobbet hela min tid som ni säkert förstod i tidigare inlägg. Tiden räcker inte riktigt till. Dessutom är jag konstant trött och känner mej svimfärig till och från...

Även om veckan har varit tung bjuder helgen på lite trevligheter. Imorgon blir det lite partaj hos en kompis som jag inte träffat på gud vet när...och för en gångs skull känner jag mej partysugen. Så vi får se om det blir att jobba övertid på lördag eller om jag hoppar över det =D

Inför morgondagen bar det ut på stan en snabbis under lunchen. Passade på att inhandla årets glögg 2009, som i år har smak av clementin...


Bild: Google

Och när vi ändå går i juletecknet så har jag hunnit spana in det ena och det andra på vårt kära internet =)

IKEA bjöd i alla fall på följande:



Bild: IKEA


Då R är allergisk mot riktiga blommor får man nöja sej med plastisar, men vad gör det, dom vissnar ju aldrig =)
Nu ska jag fortsätta och pula på här hemma, ha en trevlig kväll!


/Björken

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilket "verk" är det du har jobbat på? Någon chans för förlängning?

2009-10-24 @ 11:22:04
URL: http://www.renaramagrekiskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0