extra jobb och stolt jägarfru...

Vaknade strax före klockan sju denna morgon, hade ställt klockan på halv åtta så så farligt var det inte. Eftersom att jag inte fick målat färdigt min skolåda förra helgen så satta jag igång med det samtidigt som jag fick satt igång en tvättmaskin. Det är så himla skönt att kunna tvätta i lägenheten. Tack kära syster för tvättmaskinen!

Här kommer förresten en before bild på hur hallen såg ut...bilderna är tagna med min mobilkamera så ni får ha överseende med det...

   


Efter målandet bar det av till jobbet, för att arbeta bort lite material som vårt kontor tagit på sej. Tyvärr funkade inte alla system som jag behövde men fick ändå arbetat bort halva den hög jag tilldelats *klappar på axeln*. Passade därför perfekt för den lunch jag planerat med J. Vi fick senare sällskap av L och D. Mycket trevligt må jag säga. Och det bästa av allt, int ett öre försvann på shopping =D

Har kommit hem för ett tag sen och såg till min förskräckelse att Lipstick Jungel numer går på lördagar klockan 15.50, vilket jag varit helt ovetande om...måste ju ha missat massor av avsnitt =( Det var dåligt av er TV3 må jag säga!

Nu ska jag kura ihop mej i soffan och totalmysa resten av helgen tills R kommer hem, då får han mysa med mej. Han som varit så dultigt och skjutit en älg idag *stolt jägarfru*


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0