förnyelse förhöjer...

Igår traskade jag till närmsta galleria för att hitta mej en höst/vinterjacka. Fanns dock inget där för mej. I morse var det endast 2 grader varmt när jag gick iväg till jobbet. Var ju liiite för kallt så ullkappan åkte på. Det fick jag ångra väl på bussen då jag höll på smälla av av värme, likaså på hemfärden.

Nåja, nog om höstvädret. Trots att det inte blev någon jacka så förnyade jag träningsgarderoben med tre nya linnen. Bra pris också trots att det var märkesplagg, endast 500 kronor. Åsså är det ju så kul när man har snygga träningskläder. Som att man blir lite extra motiverad. Här kommer en liten bild men åter igen har jag slut batterier i min kamera så det blev med mobilen idag.


Linnena kommer komma till sin rätt på alla
BodyStep pass som jag ska träna i höst...

Efter min lilla shoppingtur var det bara att stressa hem för att hinna till gymmet. Fick med mej E på Bodystepen igår, kul att ha någon med sej =) Det gick hyffsat bra, men stegen sitter inte riktigt än.

Efter passet åkte jag på kraftig frossa och låg med morgonrock, filten och täcken i soffan och huttrade. Detta ledde i sin tur att jag däckade way too early!!

Nåja, idag måste jag hålla mej vaken, min sarkastiske vän på tv4 har premiär ikväll klockan 2100 =)
Ha en trevlig kväll!


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0