hälsan själv...

Nu har jag varit på BodyVive för andra gången och dessutom tränat för andra gången den här veckan. Bra början om jag får säga det själv. Immunförsvaret har inte heller sagt ifrån, så nu håller jag tummarna. Imorgon väntar ett pass med spinning/core. Nu ska "the love handels" bort!



Bilden hittade jag på google...



BodyVive är 30 minuters konditionsträning och 30 minuters styrketräning men sin egen kroppsvikt som motstånd och passar mej alldeles utmärkt till mej och min onda rygg. So here I come! =) Läste dock i en broschyr att det var främst för människor födda på 40-, 50- och 60-talet. Men som med allt annat sätter man ribban själv. Har dessutom inte sett någon född före 70-talet =)

Fortsätter jag dessutom att hålla min godiskonsumtion nere ska jag nog lyckas med några kilon innan Thailandsresan. Kommer ju vara hälsan själv =)

R kom förresten hem igår, helt fantastiskt, men ikväll åker han igen =( NU blir han dock bara borta till på söndag men det är ju alltid extra jobbigt att vara hemma på helgen själv. Men med mina projekt ska det nog gå bra. Har dessutom lyckats laga så pass "mycket" mat igår och idag att jag har matlådor för hela helgen så jag behöver inte stå själv vid spisen i helgen. Kan bara lägga all energi på mej själv!


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0