möten på stan...

Här kommer ett liten inlägg på vad denna lördag har bjudit på...

Dagen började tidigt, den var strax efter sju när de två blå slogs upp. Gled genast in i vardagsrummet och slog på TV och dator. Det är normalt sett lungt på morgonen när R och Falcon är hemma, men nu känns allt så tomt. Tur att mina kära kommer hem imorgon =)

Klockan nio cyklade jag iväg till mitt sportcenter och körde en premiär av Step. Svettigt var det och jättesvårt. Varför ska det snurras en massa? Det blir helt enkelt för komplicerat för mej! Men man kanske glider in där någon annan helgdagsmorgon, framtiden får helt enkelt avgöra det...

Efter det blev det en sväng in till stan och en fika på Waynes som bestod av trevligt sällskap, grönt te och äppelkaka med vaniljsås. Strosade sedan runt på stan och kollade inredning och tittade på människor. Vissa människor är verkligen intressanta...

Just nu sitter jag och väntar på att målartvätten ska torka på skolådan i hallen, sen ska den målas. Hatthyllan är redan avklarad, ser ut att bli kanonbra. Har fotat before and after bilder så att ni ska få se hur det blev...


/Björken

Kommentarer
Postat av: jessi

Mysigt med fika på Waynes, nu blev jag sugen på att gå dit!



Kul o se bilder från hall målningsprojektet!



KRAM

2009-09-13 @ 09:09:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0