nyklippt..

Veckan har varit fullsmockad. Förutom jobb varje dag så har jag haft två besök hos tandläkaren, träning och hårklippning på schemat.

Tänderna är nu klara och min tandläkare slipade till och med ner ena min tand som jag har haft lite komplex över, så det är jag glad för. Notan blev 5 628 kr.

På torsdag eftermiddag gick jag till frisören, och såhär blev resultatet:

 
 


Lite booring kanske men jag kör hellre med safe. Var lite sugen på en vanlig lugg men eftersom att jag har så fina hårstrån måste man använda så mycket hår för att luggen ska bli tät. Pratade däremot med min frisör om att sätta in en hårförlängning/hårförtjockning. Priset har stigit en del sen jag gjorde det till min student 2004. Men det var väl ingen skräll direkt.

Idag har jag vaknat tidigt som vanligt så jag klädde på mej och cyklade iväg för ett BodyStep pass. Kul när man lär sej stegen, men den där jä*la brädan. Ena sekunden hoppar jag och nästa sekund ligger jag på backen. Lätt att slinta med fötterna på den där brädan. Som tur var gjorde jag mej inte illa med min rygg och allt! =)

Nu ska jag måla lite...och sen är det Lipstick Jungel =)


/Björken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0