rundtur...

Söndagen har spenderats till största del i soffan men har nu städat i hela lägenheten, så nu är det rent och snyggt en vecka till =)

Här kommer en liten rundtur till den som är nyfiken...

 
Köket först ut, min absoluta favoritsak i köken är vår lampa som köptes
på IKEA för en härrans massa år sedan av min snälla syster...

 
Ett par vita kuddar skulle passa bra här...nästa helg blir det att måla våra
sängbord och det bord som tidigare var över sängen...får se om det kommer
få stå där igen eller om vi kommer att använda det som ett sideboard..

   
Hittade mej ett par "gamla" lyktor som jag köpte för några år sen...passar ju
bra med det lila. Tänk om jag skulle få betsat vår tv-bänk nästa helg...
det vore ju något.


Blev ju färdig med hallen nu i helgen också...såhär blev det. Tycker personligen att det faktiskt blev bättre när det blev vitt...kändes så himla mörkt tidigare.

 
 


Resten av vår hall ser ut såhär...

   
Billybokhyllan passar alldeles utmärkt där jag satten den, tidigare var det två hyllor på den
väggen...tygtavlan är också ny...jag fullkomligt älskar det där tyget...tänkte att två kuddar i
samma grönfärg som tavlan har skulle passa bra på sitsen...

Nu ska här tas tag i vår middag som får bli en lyxig laxpasta *mums. Tror till och med att det ska finnas ett gott vin här hemma om jag inte missminner mej helt och hållet.


/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0