release...

Nyduschad och mätt i magen sitter jag nu här efter att ha varit på BodyStep för första gången i hela mitt 24-åriga liv. Men fler lär det bli, måste bara hitta lite koordination någonstans =)

Med ny release och allt bjöd mitt gym på lite Alpro Soya Schoko och ett svettband i slutet av passet, måste säga att jag tyckte att jag förtjänade det =)



Kan dock meddela att det var lite för mycket chokladsmak för min del...
Nu väntar Idol igen och mys i soffan...benen är sådär härligt slut att det bara liksom brusar i dom.

Imorgon ska jag till frissan, kan säga att det verkligen behövs. Det blir dock inget avancerat, är inte riktigt den typen, spelar mera på säkra kort eller fegis om man vill säga det =) Får väl se om det kommer upp en bild på ett nyklippt hår...

Sa ju tidigare att motivationen tröt på jobbet, kan säga att den är long gone bye nu.


/Björken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0