stillat godissug...

Då var det helg igen! Arbetsveckan har varit långsammare än vanligt, mycket att stå i helt enkelt. Efter jobbet har det varit mycket fixande. Har äntligen sytt färdigt vårt sofftyg som nu sitter på plats. Har dock inte hunnit ta några bilder än.

Igår blev det också några godisar i väntan på bussen hem, skulle tippa på att mina åtta godisar vägde kring 50 gram = 191 kcal (vilket är detsamma som två bananer ungefär). Men det stillade mitt godissug i alla fall. Så hur länge var jag utan då? Nästan fem veckor tror jag.. Nu blir det dock ett nytt vad på jobbet från och med måndag. Godis max en dag i veckan, hur mycket vi får äta är dock upp till var och en men jag tänkte försöka hålla mej till mina 200 gram, som jag pratade om tidigare i veckan.

Somnade nästan före bollibompa igår, jag var så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Vaknade också kvart över sex på morgon...så det har sina nackdelar.

Ikväll blir jag solo här hemma fram till på onsdag kväll,
i värsta fall blir det till på söndag kväll :( Den där älgjakten börjar på måndag. Så det kommer bli lite ensamt här, inte ens Falcon kommer vara hemma. Sådana här gånger skulle jag önska att vi inte bodde på markplan.

Innan dess ska jag försöka få med mej R på lite shopping. Dags att köpa dom där färgburkarna så att jag få ta itu med att måla om möblerna här hemma. Mitt första projekt blir att ta mej än vår hatthylla och skolåda i hallen, blir det ett bra resultat på dom möblerna går jag vidare till sovrummet där sängstomme, sängbord, vårt bord över sängen samt skrivbord ska få sig en färgklick, sen är det bara vårt gästrum kvar. Låter ju som att jag kommer att fixa detta snabbt ;) Men som den pedant jag är får vi väl se :)

/Björken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0